هی

پشت این پنجره جز هیچ بزرگ هیچی نیست.

هی

پشت این پنجره جز هیچ بزرگ هیچی نیست.

من گنگ خاب دیده و عالم تمام کر

اومدم ترمینال شرق

پالتو و شالگردن پوشیدم ولی سرده

صبح که زیر بارون موندم سرما رفت تو تنم

کنار تاکسی ها یه جا صندلی هست نشستم

بوی عطری از پنج شش سال پیش اینجا جا مونده 

کز کردم

یاد حبیب و دلبر 

دلبر از مغز استخونم زده بیرون

از اینجا بیلیط واسه طهرون نداره

 اپیزود 19 تو گوشمه

این همون طهرونه؟

آمل بابل قائم شهر واقعا ایران پیما داره میگه آمل بلبل قائم شهر واقعا دلبر همین‌جاست رو همون صندلی واقعا ارغوان علیرضا قربانی تو گو شمه اون یکی گوشی هم کش اومده رفته تا دلبر تا هر جا که هست

ایییییوب درو ببند

آدمی واقعا موجود عجیبیه

همش جمع اضداده

من گم شدم

من اشتباهی اینجام

باید برم دنبال گوشی هندزفری

تا هر جا



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد